Instructional Skills Workshop

01.09.2015 – 04.09.2015

Version française ci-dessous

Do you have questions about how to best teach or tutor (lecture, seminar, exercise-sessions, labs)?
You would like to have a chance to enhance your teaching skills and exchanges views on teaching with your colleagues?

We are pleased to announce that an Instructional Skills Workshop (ISW) will take place on the 1st, 3rd and 4th September 2015.
This workshop is open to everyone involved with teaching such as (young) faculty members, MER, Post-docs and PhD students. It is conducted in English.

For more info and registration, go to www.unige.ch/isw.
Because of the highly interactive design of this workshop, it is necessary to attend the whole three days.

If you cannot attend and want to be kept posted about future dates of the workshop, just reply to this email with the subject “KEEP ME POSTED”.
For any question, feel free to contact missing email

-----------------------------------------------------

Avez-vous des questions sur votre enseignement et comment le rendre optimal (cours ex cathedra, sémianires, exercices, labos) ?
Aimeriez-vous avoir l’opportunité d’améliorer vos compétences d’enseignement et d’échanger avec vos collègues sur l’enseignement ?

Nous avons le plaisir d’annoncer l’organisation d’un « Instructional Skills Workshop » (atelier d’enseignement) les 1er, 3 et 4 septembre 2015.
Cet atelier est ouverts à toutes les ensignants, en particulier les (jeunes) professeur-e-s, MER, post-docs et doctorant-e-s. Cet atelier est entièrement donné en Anglais.

Pour plus d’informations et inscriptions, visitez la page : www.unige.ch/isw.

De par son design hautement interactif, il est nécessaire d’assister aux trois jours complets de l’atelier.

Si vous voulez être tenu au courant de futures dates de l’atelier, répondez simplement à cet email avec comme objet « KEEP ME POSTED ».
Pour toute question, vous pouvez contacter missing email.

Uni Mail

Rectorat et administration centrale